Downloads

dinsdag 16 februari 2010

mijn plekkie






eindelijk heb ik een eigen plekkie , tot nu toe was de eettafel mijn domein ...



Maar met 2 kindjes , ( en wij eten iedere avond netjes aan tafel ) is dat niet echt een oplossing.



ik bleef alles neerzetten en weer weghalen.



Nu heb ik dus mijn eigen plekkie...



ik zit wel in de woonkamer, de eettafel word nog steeds gebruikt hoor hahaha.



Hier een foto van mijn hoekkie - heerlijk al die kleurtjes

+ een foto van mijn kleine boerinnetje X-D




2 reacties:

MaksiTaksi zei

Ik ken dat, ook ik snak vaak naar een eigen plekje. Maar omdat wij ook elke avond aan tafel eten is het ook elke keer weer alles opruimen. Lieve groetjes

Fran zei

Oooooh geweldig.
Dat wil ik dus ook zo graag mijn eigen plekje zonder elke keer te moeten opruimen voor het eten.
Maar alles kunnen laten staan.
Denk dat ik als de box weg is ga proberen of dit voor mijn te realiseren is.

Een reactie posten