Downloads

dinsdag 16 februari 2010

Vandaag weer genoeg gedaan.

Vandaag heb ik het errug druk gehad, mijn jongere zusje kelly wilde als ''dead bride'' naar de carnaval op school.


Zodoende hebben we voor haar een bruidsjurk gemaakt Met een spooky uiterlijk!

Zal daar morgen even een foto van maken , ze komt morgenochtend toch nog langs omdat ik haar moet sminken.

Ook heb ik vandaag een Swimmy gemaakt , het gratis E-book van farbenmix.

Vond het wel een leuk tussendoor projectje om wat oude stofjes en bandjes op te maken.
De naam heb ik geprint op transferpapier van de hema ( rotspul) ... de letters waren met Pip-style patroon..

hij is nog niet helemaal af, zaterdag had ik geel garen meegenomen op de markt voor het haar van de matroeska ? te borduren ( smalle zigzag met steekbreedtte 0 )

dat moet er dus nog op komen.

De linten aan de zijkant heb ik afgewerkt met kralen van een armband die mijn jongste lieveling vandaag kapottrok .


OJAA , ook heb ik een nieuw speldenkussen gemaakt, stukje groter dan ik had ..

de werkbeschrijving had ik ergens op internet gelezen en zodoende heb ik hem ook gemaakt.

In de vorm van een bloem zodat op ieder blaadje wat anders kan.

Spelden / naalden / veiliigheidspelden ed.


Morgen ga ik verder met een roos 5011 voor celia , grijs linnen met roze roezels.



Hier wat foto's van de swimmy & het nieuwe speldenkussen



0 reacties:

Een reactie posten