Downloads

woensdag 10 maart 2010

poppenwagen , rokjes & voorjaarskriebels

even tussendoor wat foto's van mijn gemaakte dingen ,
wat ik moest met chanel's verjaardagspartijtje wist ik niet , wilde de kinderen wel lekker aan tafel bezighouden.
die dag scheen het zonnetje en stond ik weer eens in de ltc toen ik ineens moest denken aan de leuke kleine vogelhuisjes die ik eerder gezien had, ze hadden ze niet meer maar ze waren nog wel te bestellen.
Zodoende bestelde ik een hele berg vogelhuisjes .. leuk om met de kinderen te versieren.

ik heb het geprobeerd , want tsja .. je hebt natuurlijk wel een voorbeeld nodig :D
En .. ik vind zo'n vogelhuisje ook leuk om op te hangen..

Qua naaiwerk ben ik ook lekker bezig geweest , ik heb zelf een patroon getekend voor een rokje.
ergens had ik zo'n rokje gezien en die vond ik wel leuk , het model is achteraf anders geworden .. want precies hetzelfde is ook niet leuk ..
het rokje bleek achteraf heeeeel klein.. dus nu een grotere voor chanel geknipt.
die moet nog afgewerkt worden.
die van celia is al een paar keer gedragen ondertussen, heel stoer heb ik ook helemaal zelluf een manier om knoopsgaten elasdtiek te verwerken in de rokjes.
niet op een moeilijk manier , maar lekker simpel ..
een shirtje van de roos 5011 maar dan met korte katoenen pofmouwtjes en een wollen bolerootje

Ojaaa  , verder heb ik ook nog een oud poppenwagentje gekocht voor 5 eurootjes op marktplaats helemaal leuk bekleed met stof wat op de serie van pip style lijkt.
Hier de foto's!!

0 reacties:

Een reactie posten