Downloads

zondag 13 september 2009

copic markers.

Vandaag ben ik blij !!
Gisteren was ik bij een kuntschilder-benodigdheden winkel hier in leiden geweest en daar had ik te horen gekregen dat Copicmarkers ouderwets waren en bijna niet meer verkocht.
omdat ik toch iets wilde dat er op leek en de dame het dan wel zou weten heb ik mij een promarker van 5,00 stuk aan laten smeren.
op hobbyjournaal vroeg ik wat de dames er van vonden en toen kreeg ik een tip waardoor ik nu helemaal blij ben!
Bij harolds in rotterdam zijn de copics tot 30 sep 2009 in de aanbieding.
12 stuks naar keuze inclusief een gratis etui voor .......... 25,00 !!
Heb meteen 12 stuks besteld , die laat je natuurlijk niet schieten toch?
Misschien dat ik tegen het einde van de maand nog een set bestel voorlopig houd ik het even bij onderstaande kleurnummers, in de eerste instantie heb ik het even bij de lichtere kleuren gehouden. donkerder maken gaat wat makkelijker dan lichter denk ik :D
Y11 YR20 R20 R35 V12 B00 YG03 E50 E51 E43 E35 0 ( wit)
zodra ik ze binnen heb meld ik het , het is nu zondag dus heb ik nog geen factuur ontvangen.
Morgen hoop ik die te ontvangen en dan denk ik woensdag op zijn vroegst de stiften te ontvangen.
bij de action hebben ze nu trouwens een emboss-setje voor 1,99
bestaande uit een mooie mal , een embosspen met 2 prik opzetstukken , een embossmatje en 2 vellen vellum.
ze gaan snel denk ik , want hier in Leiden hadden ze toen ik mijn slag geslagen had nog maar 4 of 5 sets liggen.

nou tot snel weer !!!

Ciao , Wendy

0 reacties:

Een reactie posten