Downloads

woensdag 9 september 2009

Tussendoor

even tussendoor, lekker langzaam via de stick .

De laatste keer schreef ik dat ik een abbo bij tele 2 aangevraagd had.

Na een tijdje niets te horen ben ik gaan bellen en kreeg ik te horen dat mijn aanvraag nooit doorgekomen was .

Leuk is dat ! , ik heb het maar opnieuw aangevraagd en nu is eindelijk de aanvraag erdoor het heeft overigens wel een week geduurd eer dat ik de papieren binnen had.

en van de respijtperiode kun je op die manier ( nog slim van ze ook ).geen gebruik maken.

Want op hun brief ... staat een verstuurdatum van 1 sep. en als je hem dan op 8 sep pas binnenkrijgt ben je dus te laat!

En dan komt het leukste nog ... de aansluiting zal pas werken eind oktober ... :(tot die tijd zit ik heeeeel langzaam te internetten . en geloof me dat maakt het er niet leuker op .

ik heb wel lekker veel tijd om te knutselen dat wel, maar 7 avonden per week knutselen gaat ook vervelen en zodoende ga ik maar lekker op tijd naar bed.

hier wat knutsels van de afgelopen week.

Bonte kleuren uitdaging op HJ , Maak een kaart met de kleuren zwart-wit & roze.

Ik heb langs de randen een zigzagsteek gezet , de naaimachine stond toch op tafel omdat er een broek van celia ingenomen moest worden , De plakletters zijn bij de zeeman gekocht en het papier is de verpakking geweest van een hello kitty mailot van chanel.













_-.*.-_

Ondertussen ben ik begonnen met een ABC-Album voor en over mijzelf , Halve pagina's maak ik in dit album. hier de D van Dochters...
Omdat ik hier nog een halve pagina papier van over had 30×15 heb ik hetzelfde papier gebruikt voor de L..



Foto van de rest volgt nog.


Ook heb ik wat vintage kaartjes gemaakt.


De aanbiedingen en koopjes die ik afgelopen week gescoord heb.
- Blanco album 30×30 bij de wibra 2,99
- Kerst scrapembillishments 0,25 ct bij de zeeman ( in de bak met 50% extra korting )
- magnetische letterstempel bij de action 1.99 ( kun je letters op plakken en zo woorden stempelen. de letters zitten er bij! )
Nou dat was het weer voor nu! tot gauw weer!
x Wendy

0 reacties:

Een reactie posten