Downloads

dinsdag 22 september 2009


Vorige week heb ik een nieuwe eettafel gekocht op marktplaats.
Ik wilde weer eens iets anders want het witte dat ik al die tijd gehad heb wordt ineens door iedereen mooi gevonden en in steeds meer huizen komt dat witte ineens tevoorschijn.
Ook wilde ik voor de meiden meer speelruimte en deze ronde tafel neemt een stuk minder ruimte in beslag .
de hele week ben ik 'savonds bezig geweest vieze oude waslagen van het grenen blad te schrapen met een inzetmes voor een stanley.
Vanmorgen ben ik voor de bolpoot afbeit gaan halen en die heb ik vanmiddag onder handen genomen.
De poot staat nu in zijn eerste laag grondverf.
Omdat de tafel nergens anders kan staan staat hij gewoon weer op zijn plek.
lekker veilig de stoelen eromheen want hij is net stofdroog.
even de eerste laag uit laten harden en dan licht opschuren en de volgende laag erop.
het blad is helemaal kaal gehaald tot er geen oneffenheid meer op zat en is vergrijsd noten gebeitst.
bij de ikea hebben we nieuwe stoelhoezen gehaald en bij de appie werdt ik zo vrolijk van de gerbera's dat ze nu op tafel staan.. alhoewel .. dat nu is al bijna 10 dagen!! dat zou je niet verwachten van een bonusbos bij de AH.


Zo ... nu ga 'k zoeken naar een nieuwe salontafel.. een met een vitrinelade en veel troeppiesruimte waar we afstandsbedieningen - lege pakkies shag - oude Veronicagidsen en halflege zakken tijgernoten in kunnen proppen.. dat kleine laatje wat we nu hebben zit al weer vol..
Posted by Picasa

0 reacties:

Een reactie posten