Downloads

maandag 26 oktober 2009

Madita gemaakt.



we hebben een flinke inhaalslag gemaakt geloof ik.


Vandaag was er stoffenmarkt hier in leiden , vond het best een tegenvaller.. heel jammer.


normaal gesproken was het geloof ik zo dat je op de stoffenmarkt koopjes kon vinden..


Nou dan vind ik 14,00 voor een tricootje wat bij de stoffenkraam voor 4,95 te krijgen is een beetje nepperij.


Ik kwam dus alleen thuis met 2 farbenmixpatronen , 4 kleine applicaties en 2 meter spijkerstof wat overigens wel goedkoop was. 5€ de meter en dan niet gedateerd oid.


Werdt ook netjes bij vermeld dat ik hem ECHT eerst moest wassen omdat hij zou krimpen als de ''ziekte'' in de lengte.


Dat dus maar gedaan en na het eten kon ik dan even die madita in elkaar zetten.


Was trouwens best snel gebeurt hoor. wat een heerlijk patroon op die elastieken bandjes na.


wat ook best balen is , is dat ik een rol vlieseline gekocht had , en die dus waarschijnlijk bij de kraam heb laten liggen... sja. ik voelde me zo gestressed tussen als die mensen die overal stonden te graaien en in de weg stonden.


Volgende keer ga ik er of heel laat , of heel vroeg heen..


Ik ben al zo snel zenuwachtig , ik wilde nog wel een mooie nicky meenemen voor 6,- maar de dame van de kraam had het te druk met beppen .. en na de 4e poging te laten merken dat ik stof wilde heb ik het opgegeven.




De madita heb ik gemaakt van de spijkerstof die ik op de markt kocht , en rood met witte stippen katoen.,


De applicatie zat bij het amelie patroon. en nu ben ik nog op zoek naar een opstrijk applicatie van een hertje zoals deze , op de site waar ik deze vind zijn ze uitverkocht :(


hier de foto van de madita voor chanel.


0 reacties:

Een reactie posten