Downloads

vrijdag 30 oktober 2009

meer madita's














Chanel wilde nog wel zo'n madita maar dan in een andere kleur.
Nou ja . goed .. de rest van de spijkerstof die ik gekocht had was eigenlijk voor een broek voor mezelf .
Maar het streelt toch je ego wanneer er gevraagd word naar nog zo'n jurk.
woensdagochtend wilde ze hem gelijk aan , en phoebe die de jurk zag ( ik pas op woensdag op phoebe ) wilde ook zo'n jurk . dus die heb ik gelijk maar gemaakt.
op de stoffenmarkt had ik ook het patroon hannah gekocht.
deze heb ik gisterenavond gemaakt met lichtblauw bb ruitje wat ik nog had liggen.
omdat ik per ongeluk een stuk mouw mee had gelocked had ik een klein gaatje.
Daar heb ik maar een applicatie op gemaakt.
om de voorkant iets op te leuken heb ik uit oma's knopendoos een paar oude knopen gehaald.
vanmorgen gepast en de mouwen moesten ingekort. eigenlijk horen die ook met elastiek maar ik laat ze zo.















0 reacties:

Een reactie posten