Downloads

zaterdag 17 oktober 2009

Amelie klaar


Vanmiddag lag het patroon ''Amelie'' van Farbenmix in de brievenbus.

Natuurlijk kon ik niet wachten te beginnen aan dit project.

Dit shirtje moest zo makkelijk te maken zijn , en zo zag het er in de eerste instantie ook echt uit.

Totdat ... ik een boord moest maken... dit had ik nog nooit gedaan.

na 4 keer in elkaar zetten met een ( *&^%$%& stretchsteek ) die ik 4 keer los kon tornen heb ik het opgegeven. na anderhalf uur googlen en tips van de dames van Sancho ben ik aan een nieuwe begonnen. van de joggingstof had ik niet genoeg meer dus het is een tricootje geworden die ik vorig jaar op het stoffenspektakel gekocht heb.
Helaas staat het boordje nog wat naar voren , maar morgenochtend trekt ze hem maar aan.
ik heb er tot net 0:50 aan zitten werken omdat ze zo graag een amelie met vogeltjes wilde hebben , misschien kan ik het nog oplossen met een dun sliertje elastiek.
Het lint kocht ik vanmiddag bij de xenos, eerst getest of het niet door zou lopen... en gelukkig liep het niet door :D
hier istie dan! mijn eerste ( op de halve na ) Amelie ...
Celia is helemaal gelukkig met haar burdasetje , hij moest vanavond toch echt uit om te worden gewassen *lang leve de koekjes & chocomelk *

0 reacties:

Een reactie posten