Downloads

donderdag 15 oktober 2009

nieuwe naaimachine.






afgelopen weekend heb ik een nieuwe naaimachine gekregen.




De singer inspiration. heerlijke machine !

Omdat mijn oma altijd voor ons klaarstaat heb ik besloten mijn oude naaimachine ( nog geen jaar oud ) niet te verkopen maar hem aan mijn oma gegeven.

zij doet er alleen wat verstelwerk mee en dat gaat er heel goed mee , ikzelf heb nu een betere.

Natuurlijk kreeg ik gelijk zin wat wat dingetjes te maken, en zodoende heb ik 3 patronen gekocht.

2 van burda en 1 ''amelie'' van farbenmix.

De farbenmix heb ik nog niet binnen , de andere 2 heb ik al gemaakt.

Voor chanel heb ik 2 tuniek-jurken gemaakt.

een zwarte van katoen met een roezelrand erop gestikt. omdat de jurk TE netjes en oudelijk word heb ik expres wat rommelig gestikt met witte garen.

van hetzelfde patroon heb ik ook een jurkje gemaakt van ribcord met bloemenprint. de stof koos ze zelf uit.

van joggingstof met fleecevoering heb ik een stelletje voor Celia gemaakt.

Allebei de meiden willen de kleren niet meer uit. Dat word wat .

Dat was het weer , straks even kijken of ik het patroon van het stelletje van Celia kan vergroten naar 116 , want chanel hetzelfde stelletje.


















0 reacties:

Een reactie posten