Downloads

zaterdag 24 oktober 2009

nieuwe locker & pak voor chanel.








Vandaag weer lekker achter de naaimachine gezeten.
Gisteren zijn we teruggegaan met de lockmachine.
er was ''IETS'' mis mee , waarschijnlijk iets aan de grijpers.
ik heb uiteindelijk maar gekozen om met bijbetaling een splinternieuwe lewenstein 700de te kopen.
eenmaal thuis natuurlijk gelijk gaan testen, want de roodkapjesjurk moest nog af.
'savonds nog snel een pyamaboek op bestelling gemaakt want anneke had flanel gebracht die ze niet meer gebruikte.
Daar wilde chanel een pyamabroek van, ze moest ook nog even poseren en ik moest de foto's gelijk naar anneke sturen hihi!
ik was blij dat ik in mijn bed lag...
vanmiddag ben ik maar gelijk aan een joggingpak begonnen de top is de amelie van farbenmix , nu boord aanzetten me lukt wilde ik dat gelijk gaan testen natuurlijk.
de streep op de stof is van het zonlicht van de markt denk ik. ik zag het pas toen ik de top omdraaide om met een rolzoom af te werken.
daar zal ik maar een lintje overheen naaien ofzo.
jammer hoor ..
De broek is van het burdapatroon.
deze valt verschrikkelijk groot en deze is nu op patroonmaat 98 gemaakt.
Scheelt gewoon 3 maten!!
Ik kwam daar achter toen de roodkapjesjurk in elkaar zat en ik deze erg groot vond.
ik vroeg voor de gein of chanel hem wilde passen en die pastte hem dus gewoon.
das pech voor Celia .. jurk weg ...
De amelie combi wil ik ook nog maken van nicky.
Daar kijk ik zondag op de stoffenmarkt wel voor.
op het pak moet trouwens nog een applicatie hoor.
ik heb deze besteld bij de knopenshop
Maar omdat ze vakantie hebben duurt de zending iets langer.
Ach .. hij kan er vandeweek ook nog op hoor :D
ik had deze gezien bij iemand op Sancho, heb haar gevraagd waar die vandaan komt want ik vind hem helemaal geweldig! Thanx !!
Hier wat foto's van de roodkapjesjurk & chanel's pyamabroek






























0 reacties:

Een reactie posten